WEKO3
アイテム
Some Learning Outcomes and Contextual Factors of History as Content and Language Integrated Learning (CLIL) in a Japanese Context
https://kuis.repo.nii.ac.jp/records/1216
https://kuis.repo.nii.ac.jp/records/1216e86216e4-609a-477b-8148-a996878267ed
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
asKUIS 著作権ポリシーを参照のこと
|
Item type | 紀要論文(ELS) / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2015-06-19 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Some Learning Outcomes and Contextual Factors of History as Content and Language Integrated Learning (CLIL) in a Japanese Context | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Some Learning Outcomes and Contextual Factors of History as Content and Language Integrated Learning (CLIL) in a Japanese Context | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Content and Language Integrated Learning (CLIL) | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | History in English as a Foreign Language (EFL) | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Critical Thinking | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Intercultural Understanding | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Japanese EFL Learners | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Educational Contexts | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
ページ属性 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | P(論文) | |||||
著者名(英) |
Lockley, Thomas
× Lockley, Thomas |
|||||
著者所属(日) | ||||||
日本大学法学部 | ||||||
雑誌書誌ID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AN10410436 | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 0918-144X | |||||
書誌情報 |
言語教育研究 en : Studies in linguistics and language teaching 巻 25, p. 165-188, 発行日 2014-11 |