WEKO3
アイテム
REFLECTIONS ON GOING ONLINE TOGETHER: EDUCATOR PLANNING, SUPPORT, AND SHARING
https://doi.org/10.69236/0002000315
https://doi.org/10.69236/00020003153ad6bef7-563b-4068-82f9-efaa55b9bce8
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
|---|---|---|
|
|
as KUIS 著作権ポリシーを参照のこと
|
| Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| 公開日 | 2025-06-02 | |||||
| タイトル | ||||||
| タイトル | REFLECTIONS ON GOING ONLINE TOGETHER: EDUCATOR PLANNING, SUPPORT, AND SHARING | |||||
| 言語 | en | |||||
| 言語 | ||||||
| 言語 | eng | |||||
| 資源タイプ | ||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
| 資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
| ID登録 | ||||||
| ID登録 | 10.69236/0002000315 | |||||
| ID登録タイプ | JaLC | |||||
| 著者 |
de Veas, Katherine
× de Veas, Katherine× Sakuda, Sharon× Godin, Samuel× Roloff Rothman, Jennie |
|||||
| bibliographic_information |
en : Literacies and Language Education : Research and Practice 巻 2020, 号 Special Section: Teaching during a pandemic, p. 79-81, 発行日 2020 |
|||||
| 出版者 | ||||||
| 出版者 | The English Language Institute, Kanda University of International Studies | |||||
| 言語 | en | |||||
| item_10002_source_id_9 | ||||||
| 収録物識別子タイプ | EISSN | |||||
| 収録物識別子 | 2434-4605 | |||||