ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 紀要
  2. Literacies and Language Education : Research and Practice
  3. 2020 Special Section: Teaching during a pandemic

A REFLECTION ON FORMING STUDENT-TEACHER TRUST IN AN ONLINE CLASSROOM

https://doi.org/10.69236/0002000313
https://doi.org/10.69236/0002000313
4ed1e1ef-2bc0-4c06-bec6-b356705c2516
名前 / ファイル ライセンス アクション
LLED_2020SS_72_75.pdf LLED_2020SS_72_75.pdf (117 KB)
as KUIS 著作権ポリシーを参照のこと
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2025-06-02
タイトル
タイトル A REFLECTION ON FORMING STUDENT-TEACHER TRUST IN AN ONLINE CLASSROOM
言語 en
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.69236/0002000313
ID登録タイプ JaLC
著者

×

WEKO 2728

en Dawes, Ashton Elise

ja
ISNI

Search repository
bibliographic_information en : Literacies and Language Education : Research and Practice

巻 2020, 号 Special Section: Teaching during a pandemic, p. 72-75, 発行日 2020
出版者
出版者 The English Language Institute, Kanda University of International Studies
言語 en
item_10002_source_id_9
収録物識別子タイプ EISSN
収録物識別子 2434-4605
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-06-02 02:13:59.617845
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3