WEKO3
アイテム
STUDY ON THE IMPACT OF AI-GENERATED CLONE VOICES ON STUDENT PERFORMANCE IN LISTENING EXAMINATIONS
https://doi.org/10.69236/0002000294
https://doi.org/10.69236/0002000294715875d6-7a29-4969-9011-b8b79692df89
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
|---|---|---|
|
|
as KUIS 著作権ポリシーを参照のこと
|
| Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| 公開日 | 2025-05-27 | |||||
| タイトル | ||||||
| タイトル | STUDY ON THE IMPACT OF AI-GENERATED CLONE VOICES ON STUDENT PERFORMANCE IN LISTENING EXAMINATIONS | |||||
| 言語 | en | |||||
| 言語 | ||||||
| 言語 | eng | |||||
| 資源タイプ | ||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
| 資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
| ID登録 | ||||||
| ID登録 | 10.69236/0002000294 | |||||
| ID登録タイプ | JaLC | |||||
| 著者 |
Nguyen, Arthur
× Nguyen, Arthur |
|||||
| bibliographic_information |
en : Literacies and Language Education : Research and Practice 巻 2024, 号 Autumn, p. 66-77, 発行日 2024 |
|||||
| 出版者 | ||||||
| 出版者 | The English Language Institute, Kanda University of International Studies | |||||
| 言語 | en | |||||
| item_10002_source_id_9 | ||||||
| 収録物識別子タイプ | EISSN | |||||
| 収録物識別子 | 2434-4605 | |||||