WEKO3
アイテム
PUTTING STUDENTS AT THE HELM OF CORRECTIVE FEEDBACK: A STUDENT-LED FEEDBACK PRACTICE IN THE L2 WRITING CLASSROOM
https://doi.org/10.69236/0002000291
https://doi.org/10.69236/000200029141f16472-f7e9-4782-8417-7afa91c77f06
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
|---|---|---|
|
|
as KUIS 著作権ポリシーを参照のこと
|
| Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| 公開日 | 2025-05-27 | |||||
| タイトル | ||||||
| タイトル | PUTTING STUDENTS AT THE HELM OF CORRECTIVE FEEDBACK: A STUDENT-LED FEEDBACK PRACTICE IN THE L2 WRITING CLASSROOM | |||||
| 言語 | en | |||||
| 言語 | ||||||
| 言語 | eng | |||||
| 資源タイプ | ||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
| 資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
| ID登録 | ||||||
| ID登録 | 10.69236/0002000291 | |||||
| ID登録タイプ | JaLC | |||||
| 著者 |
× |
|||||
| bibliographic_information |
en : Literacies and Language Education : Research and Practice 巻 2024, 号 Autumn, p. 23-38, 発行日 2024 |
|||||
| 出版者 | ||||||
| 出版者 | The English Language Institute, Kanda University of International Studies | |||||
| 言語 | en | |||||
| item_10002_source_id_9 | ||||||
| 収録物識別子タイプ | EISSN | |||||
| 収録物識別子 | 2434-4605 | |||||