WEKO3
アイテム
INTROVERTED AND EXTROVERTED STUDENTS’ PERCEPTIONS OF EMERGENCY REMOTE LEARNING
https://doi.org/10.69236/0002000275
https://doi.org/10.69236/0002000275ab84bbb0-8d63-43cd-82d1-71ac7a60df15
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
|---|---|---|
|
|
as KUIS 著作権ポリシーを参照のこと
|
| Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| 公開日 | 2025-05-23 | |||||
| タイトル | ||||||
| タイトル | INTROVERTED AND EXTROVERTED STUDENTS’ PERCEPTIONS OF EMERGENCY REMOTE LEARNING | |||||
| 言語 | en | |||||
| 言語 | ||||||
| 言語 | eng | |||||
| 資源タイプ | ||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
| 資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
| ID登録 | ||||||
| ID登録 | 10.69236/0002000275 | |||||
| ID登録タイプ | JaLC | |||||
| 著者 |
Pemberton, Christine
× Pemberton, Christine |
|||||
| bibliographic_information |
en : Literacies and Language Education : Research and Practice 巻 2021, 号 Autumn, p. 44-56, 発行日 2021 |
|||||
| 出版者 | ||||||
| 出版者 | The English Language Institute, Kanda University of International Studies | |||||
| 言語 | en | |||||
| item_10002_source_id_9 | ||||||
| 収録物識別子タイプ | EISSN | |||||
| 収録物識別子 | 2434-4605 | |||||