WEKO3
アイテム
A Comparative Study of Teacher vs Student Perceptions Towards Different Feedback Forms in a Writing for Academic Purposes Course
https://doi.org/10.69236/0002000247
https://doi.org/10.69236/00020002474d2adf35-205e-4b73-a4b8-4d9f763baa73
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
|---|---|---|
|
|
as KUIS 著作権ポリシーを参照のこと
|
| Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| 公開日 | 2025-04-10 | |||||
| タイトル | ||||||
| タイトル | A Comparative Study of Teacher vs Student Perceptions Towards Different Feedback Forms in a Writing for Academic Purposes Course | |||||
| 言語 | en | |||||
| 言語 | ||||||
| 言語 | eng | |||||
| 資源タイプ | ||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
| 資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
| ID登録 | ||||||
| ID登録 | 10.69236/0002000247 | |||||
| ID登録タイプ | JaLC | |||||
| 記事種別 | ||||||
| 内容記述タイプ | Other | |||||
| 内容記述 | 資料・研究ノート | |||||
| 言語 | en | |||||
| 著者 |
Ashton, Thomas
× Ashton, Thomas |
|||||
| 書誌情報 |
ja : 神田外語大学紀要 en : The Journal of Kanda University of International Studies 巻 37, p. 459-489, 発行日 2025-03-31 |
|||||
| 出版者 | ||||||
| 出版者 | 神田外語大学 | |||||
| 言語 | ja | |||||
| ISSN | ||||||
| 収録物識別子タイプ | EISSN | |||||
| 収録物識別子 | 2760-2664 | |||||