WEKO3
アイテム
USE OF CANVA SOFTWARE AS ALTERNATIVE APPROACH FOR BRAINSTORMING TOWARDS EFFECTIVE LANGUAGE LEARNING FOR EFL STUDENTS IN JAPAN
https://kuis.repo.nii.ac.jp/records/2000160
https://kuis.repo.nii.ac.jp/records/20001605b84d520-9823-4213-9236-caef5832b7ef
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
|---|---|---|
|
|
as KUIS 著作権ポリシーを参照のこと
|
| Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| 公開日 | 2024-09-23 | |||||
| タイトル | ||||||
| タイトル | USE OF CANVA SOFTWARE AS ALTERNATIVE APPROACH FOR BRAINSTORMING TOWARDS EFFECTIVE LANGUAGE LEARNING FOR EFL STUDENTS IN JAPAN | |||||
| 言語 | en | |||||
| 言語 | ||||||
| 言語 | eng | |||||
| 資源タイプ | ||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
| 資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
| 著者 |
VINLUAN, KATRINA C
× VINLUAN, KATRINA C |
|||||
| bibliographic_information |
ja : 教育イノベーション研究センター年報 en : The Center for Learning and Teaching Innovation Annual Report 号 2023, p. 109-129, 発行日 2024-03-31 |
|||||
| 出版者 | ||||||
| 出版者 | 教育イノベーション研究センター | |||||
| 言語 | ja | |||||
| item_10002_source_id_9 | ||||||
| 収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
| 収録物識別子 | 2759-2987 | |||||