このブラウザは、JavaScript が無効になっています。JavaScriptを有効にして再度、お越しください。
ログイン
検索
神田外語大学附属図書館
asKUIS著作権ポリシー
検索する際に
著者名で検索するときは「姓」と「名」の間に「スペース」を入れてください。
「姓△名」
WEKO
トップ
ランキング
詳細検索
全文検索
キーワード検索
タイトル
著者名 OR 著者ID
キーワード
資源タイプ
出版年
インデックス
WEKO著者ID
AND
タイトル
著者名 OR 著者ID
キーワード
資源タイプ
出版年
インデックス
WEKO著者ID
AND
タイトル
著者名 OR 著者ID
キーワード
資源タイプ
出版年
インデックス
WEKO著者ID
AND
タイトル
著者名 OR 著者ID
キーワード
資源タイプ
出版年
インデックス
WEKO著者ID
AND
タイトル
著者名 OR 著者ID
キーワード
資源タイプ
出版年
インデックス
WEKO著者ID
AND
タイトル
著者名 OR 著者ID
キーワード
資源タイプ
出版年
インデックス
WEKO著者ID
検索条件を追加
検索条件を追加
NIIsubject
NDC
NDLC
BSH
NDLSH
MeSH
DDC
LCC
UDC
LCSH
紀要論文(ELS) / Departmental Bulletin Paper
会議発表用資料 / Presentation_02
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper_02
学術雑誌論文 / Journal Article
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper
会議発表論文 / Conference Paper
一般雑誌記事 / Article
会議発表用資料 / Presentation
学位論文 / Thesis or Dissertation
報告書 / Research Paper
図書 / Book
図書の一部 / Book
その他 / Others
DublinCore
Journal Article
Thesis or Dissertation
Departmental Bulletin Paper
Conference Paper
Presentation
Book
Technical Report
Research Paper
Article
Preprint
Learning Material
Data or Dataset
Software
Others
Learning Object Metadata
LIDO
Journal Article
Thesis or Dissertation
Departmental Bulletin Paper
Conference Paper
Presentation
Book
Technical Report
Research Paper
Article
Preprint
Learning Material
Data or Dataset
Software
Others
identifier
URI
fullTextURL
selfDOI
ISBN
ISSN
NCID
pmid
doi
NAID
ichushi
日本語
英語
フランス語
イタリア語
ドイツ語
スペイン語
中国語
ロシア語
ラテン語
マレー語
エスペラント語
アラビア語
ギリシャ語
朝鮮語
その他の言語
CC BY
CC BY-SA
CC BY-ND
CC BY-NC
CC BY-NC-SA
CC BY-NC-ND
自由記述
author
publisher
ETD
none
sitemap
Language
日本語
English
インデックスツリー
アイテムリスト
1 - 18 of 18 items
紀要
言語教育研究:神田外語大学言語教育研究所
第20号
チェックしたアイテムをExport
表示中の全てのアイテムをExport
このインデックスの全てのアイテムをExport
チェックしたアイテムを印刷
表示中の全てのアイテムを印刷
このインデックスの全てのアイテムを印刷
表示順
タイトル(昇順)
タイトル(降順)
登録者(昇順)
登録者(降順)
アイテムタイプ(昇順)
アイテムタイプ(降順)
ID(昇順)
ID(降順)
更新日時(昇順)
更新日時(降順)
作成日時(昇順)
作成日時(降順)
査読日時(昇順)
査読日時(降順)
出版年(昇順)
出版年(降順)
カスタム(昇順)
カスタム(降順)
表示数
20
50
75
100
A taxonomy of reading comprehension questions
Dave Bollen
言語教育研究,20,1-27 (2009-11)
pdf
Autonomy : an institutional endeavour
Luke Carson
言語教育研究,20,29-44 (2009-11)
pdf
The whole as a sum of the parts : a holistic approach to language learning for Japanese university students
Dwayne Cover
言語教育研究,20,45-67 (2009-11)
pdf
Perceptions and practices of self-editing in advanced writing
Jennifer Holland
言語教育研究,20,69-96 (2009-11)
pdf
A content-based-instruction textbook for a phonology seminar
Bruce Horton
言語教育研究,20,97-112 (2009-11)
pdf
Responding to classroom challenges : report on a blended e-Learning experiment
Alice N. Lee
言語教育研究,20,113-138 (2009-11)
pdf
Voice-overs : pronunciation practice with video footage
Dirk MacKenzie
言語教育研究,20,139-155 (2009-11)
pdf
Setting up an effective pronunciation lab
Julie Matsubara
,
Matthew Kershaw
言語教育研究,20,157-173 (2009-11)
pdf
Perceptions of classroom learning experiences : high and low-proficiency first-year students in streamed and mixed-ability classes
Brian McMillan
言語教育研究,20,175-210 (2009-11)
pdf
Using content language analysis system indexes (CLASI) in the development of English testing materials
Steven L. Renshaw
言語教育研究,20,211-223 (2009-11)
pdf
Feedback in EFL journal writing
Rachael Ruegg
言語教育研究,20,225-243 (2009-11)
pdf
'Innovatability' analysis for task based language education
Brian Shoen
言語教育研究,20,245-264 (2009-11)
pdf
Teachers' perspectives on professional development
Christopher Stillwell
言語教育研究,20,265-288 (2009-11)
pdf
Kanda University pre-service teacher training program for teaching English to children : curriculum design and evaluation
Makiko Tanaka
言語教育研究,20,289-305 (2009-11)
pdf
Second language teacher education : supporting the professional development of Japanese teachers of English
Michael J. Torpey
言語教育研究,20,307-330 (2009-11)
pdf
The declining population and its implications for language education in Japan
Christopher Wyle
言語教育研究,20,331-356 (2009-11)
pdf
Tasks & CALL : a narrative inquiry
Nicholas Yates
言語教育研究,20,357-376 (2009-11)
pdf
Annual reports
言語教育研究,20,377-460 (2009-11)
pdf
1
Powered by
WEKO